Regulamin

Warunki ogólne

    Firma P.P.H.U. Jumikop Sp. z o.o. jest właścicielem sklepu internetowego na stronie www.jumikop.pl, który służy do dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

Dane sprzedawcy: P.P.H.U. Jumikop Sp. z o.o.

Siedziba: 93-193 Łódź,  ul. Łęczycka 11/13

NIP: 7290111035

Regon: 004280870

Numer KRS: 0000020713

Procedura składania i realizacji zamówień

     Zamówienia dokonuje się:

  1. Składając zamówienie w sklepie internetowym,
  2. Wysyłając zamówienie e-mailem na adres sklep@jumikop.pl,
  3. Telefonicznie

             Dokonując zamówień za pomocą sklepu internetowego należy zarejestrować się na naszej stronie www.jumikop.pl, a następnie wypełnić formularz zamówień, w którym należy podać prawdziwe dane kontaktowe- przede wszystkim: nr telefonu oraz adres e-mail w celu ułatwienia kontaktu z kupującym. Dopiero po ich weryfikacji można składać zamówienia.

             Zamówienia można składać 24 godziny na dobę-7 dni w tygodniu.
             Jednakże zamówienia złożone:

  1. w każdy dzień roboczy po godz.15:00, 
  2. w weekend,
  3. w święta

    Realizowane będą w najbliższy dzień roboczy!

    P.P.H.U. Jumikop Sp. z o.o. jako właściciel sklepu
    www.jumikop.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówienia-w przypadku gdy nie będzie mógł się wywiązać w danym
    czasie z dostawy. Sprzedawca w tym celu skontaktuje się z kupującym, aby poinformować go o ewentualnych zmianach.

    Do każdej zakupione rzeczy w sklepie internetowym www.jumikop.pl
    wystawiany jest rachunek (paragon bądź faktura). Jeśli kupujący chce otrzymać na dany produkt fakturę musi podać wszystkie dokładne dane swojej firmy.

Wysyłka i koszty

             Aby dokonać wpłaty za zakupiony produkt należy:

  1. Dokonać przelewu na konto firmy P.P.H.U. Jumikop Sp. z o.o.

    Towary dostarczane są na wskazany w formularzu zamówieniowym adres i wysyłane są do klienta kurierem bądź dostarczne osobiście (na terenie woj. łódzkiego) lub odbierane przez klienta osobiście w siedzibie firmy.
  2. Dokonać przedpłaty na konto-a następnie dokonać wpłaty pozostałej kwoty po otrzymaniu towaru (Ta opcja zapłaty tylko dla stałych klientów)
  3. Dokonanie zapłaty za zakupiony towar w siedzibie firmy

             Koszty wysyłki:

  1. Koszty przesyłki są wskazane przy każdej ofercie według stawek przypisanych do konkretnych firm kurierskich i metod doręczenia.
  2. Koszty przesyłki zamówienia powyżej 2000,00 PLN brutto pokrywa sprzedający.
  3. W przypadku dużych maszyn wysyłanych na paletach koszty wysyłki będą przypisane do konkretnej oferty.

     Termin dostawy produktów w sklepie internetowym podany jest przy każdym produkcie. Najczęściej termin ten wynosi 24 h do 5 dni roboczych. Za każdym razem klient tuż po złożeniu zamówienia lub przed- zostanie poinformowany o aktualnym stanie magazynowym. 

Ceny produktów:

             P.P.H.U Jumikop Sp. z o.o. jak właściciel sklepu www.jumikop.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzadaży poszczególnych produktów, które dostępne są na stronie sklepu internetowego, jak również zastrzega sobie prawo do zmiany cen w sklepie www.jumikop.pl, z tym, że klient zostanie o tym od razu poinformowany.

           Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym www.jumikop.pl są cenami w złotych polskich. Są to ceny brutto- zawierają podatek VAT ( 23%).

Gwarancje i reklamacje:   

            Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym www.jumikop.pl podlegają gwarancji producenta. Do każdego produktu sprzedający zobowiązuje się dostarczyć kartę gwarancyjną.
            Aby klient mógł ubiegać się o reklamację zakupionego produktu przede wszystkim MUSI posiadać kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (paragon lub faktura) wystawione przez firmę P.P.H.U. Jumikop Sp. z o.o. Z tą kartą klient może przekazać produkt do naprawy sprzedającemu bądź któremuś serwisowi podanemu w karcie gwarancyjnej.

W terminie do 7 dni sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania klienta drogą telefoniczna lub mailową o sposobie postępowania reklamacyjnego, o dacie wysyłki towaru do producenta i o uzyskanych od producenta informacjach  dotyczących reklamowanego towaru oraz sposobie zadośćuczynienia żądaniom klienta.

W terminie do 14 dni klient powinien otrzymać zwrot naprawionego towaru lub zwrot dokonanej zapłaty. Wyjątkiem może być informacja z serwisu firmowego danego produktu o brakujących częściach i konieczności oczekiwania na ich dostarczenie.

Numer kontaktowy w przypadku reklamacji: 42-684 68 54

Osoba odpowiedzialna: Sławomir Sikorski, tel: 512 222 452

            Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, gdy:


            towar nie został uszkodzony, nie nosi znamion użytkowania i znajduje się w oryginalnym opakowaniu oraz posiada dostarczoną przez dostawcę instrukcję obsługi i gwarancję oraz dowód zakupu towaru ( faktura lub paragon ). Koszt przesyłki w przypadku zwrotu ponosi kupujący.

Po otrzymaniu towaru sprzedający zwraca zapłatę na wskazane przez kupującego konto i dokonuje korekty faktury którą przesyła na adres kupującego. Zwrot środków następuje w następnym dniu roboczym.

Klient ma również prawo do skorzystania z zadośćuczynienia z tytułu rękojmi:

Rękojmia – ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne oraz prawne sprzedanego towaru. Jest to obok gwarancji jedna z dwóch możliwości reklamowania niezgodnego z umową produktu.
Rękojmia przysługuje konsumentom na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego. Podstawą odpowiedzialności przedsiębiorcy wobec konsumenta jest wada fizyczna lub prawna (art. 556 KC)

Wada fizyczna

Niezgodność towaru z umową, do której dochodzi jeżeli kupiony produkt:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

Towar jest niezgodny z umową, gdy:

  • nie odpowiada opisowi podanemu przez sprzedawcę
  • nie odpowiada próbce lub jest niezgodny z wzorem zaprezentowanym konsumentowi
  • nie nadaje się do celów określonych przez konsumenta, o których poinformował sprzedawcę przed zawarciem umowy
  • nie odpowiada właściwościom, które są przypisywane towarom tego samego rodzaju
  • nie posiada cech, których konsument może racjonalnie oczekiwać
  • nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie oświadczeniom publicznym sprzedawcy, producenta lub ich przedstawicieli

Prawo rękojmi

Roszczenia konsumenta

Konsument może domagać się naprawy towaru lub wymiany na nowy, stosownej obniżki ceny lub odstąpienia od umowy (w sytuacji, gdy wada jest istotna).
Jeżeli pierwszym żądaniem kupującego jest obniżka ceny lub odstąpienie od umowy, przedsiębiorca może nie uwzględnić tego roszczenia. Wówczas sprzedawca powinien niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Naprawa bądź wymiana towaru powinna odbyć się w rozsądnym terminie oraz jest wolna od opłat. Należy pamiętać, że od umowy można odstąpić jedynie wówczas, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest istotna.

Okres rękojmi

Sprzedawca odpowiada za zakupiony przez konsumenta towar przez okres 2 lat. Odpowiedzialność sprzedawcy może być skrócona do roku, jeżeli konsument kupił używany towar. Przed zawarciem umowy konsument powinien zostać poinformowany o skróconym terminie odpowiedzialności sprzedawcy.

Reklamacja z tytułu rękojmi

Forma reklamacji

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Należy zachować potwierdzenie, dlatego warto wybrać formę pisemną adresowaną na sklep@jumikop.pl lub na adres firmy. Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz roszczenia konsumenta. W przypadku reklamacji towaru kupionego online, informacji nt. reklamacji szukaj na stronie sprzedawcy, który ma obowiązek poinformować konsumenta o procedurze reklamacyjnej.

Termin na złożenie reklamacji

W polskim prawie konsument musi złożyć reklamację w ciągu roku od wykrycia niezgodności z umową.

Rozpatrzenie reklamacji

W Polsce sprzedawca powinien rozpatrzyć reklamację konsumenta w czasie do 14 dni (kalendarzowych) od jej złożenia. Przekroczenie tego terminu oznacza uznanie reklamacji za zasadną.

Domniemanie istnienia wady

Zgodnie z polskim prawem, wada która ujawniła się w ciągu roku istniała w momencie sprzedaży. Dla kupującego oznacza to, że to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że powstała z winy konsumenta.
Jeżeli jednak wada uwidoczniła się w okresie 12-24 miesiące, to konsument musi udowodnić, że istniała w momencie zakupu.

Koszt reklamacji

Koszty naprawy lub wymiany towaru ponosi sprzedawca. Podobnie jest w przypadku odesłania wadliwego towaru na adres wskazany przez sprzedawcę. Do odesłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.

Rękojmia nie obowiązuje sprzedawcy w momencie zakupu towaru na fakturę, przeznaczonego do działalności prowadzonej przez firmę dokonującej zakupu.

ZAKUP TOWARÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM www.jumikop.pl OZNACZA
AKCEPTACJĘ WYŻEJ WYMIENIONEGO REGULAMINU SKLEPU.